wtorek, 29 grudnia 2009

Dobre rady^^

Dziś mój pies pierwszy raz został nazwany "niewychowanym", nie zbulwersowałoby mnie to wcale gdyby to powiedziała osoba,która chociaż w minimalnym stopniu "siedzi" w psach i byłoby coś na rzeczy, ale nie. xD

Jesteśmy w gościnie, dowiaduję się, że kobieta nie życzy sobie, żeby pies wchodził do jej pokoju gościnnego a już na pewno nie jak jemy. Ok, rozumiem, szanuję to. Pies dostaje komendę waruj przy wejściu do pokoju. Leży grzecznie i czeka, co w zasadzie było dla mnie lekkim zdziwieniem bo zawsze w domu może wchodzić wszędzie i zazwyczaj kładzie się pod stołem, a teraz nagle karzą mu wyjść z pokoju nie wiadomo w jakim celu i leżeć^^, więc w zasadzie wątpiłam, że tak długo wytrzyma. Wszystko ładnie, pięknie do czasu, aż jedna z osób nie postanawia przynieść cukru do herbaty^^ i idzie prosto na Dżekiego, lekko przesuwając go butem- pies automatycznie wstaje chcąc zejść z drogi i położyć się gdzieś indziej, no i wtedy się zaczyna:

"- ja nie wiem, ten pies nie jest nic wychowany, powiedziałam, że tu nie wolno wchodzić, nic się nie słucha, on ma za dobrze w tym waszym domu, zamknąć go na werandę niech tam siedzi, co to ma znaczyć, że kundel łazi po całym mieszkaniu, jak powiedziałam, że ma tam siedzieć to czemu tego nie robi?! Gdyby on tu u mnie został na tydzień to zobaczylibyście jaki by był grzeczny! W ogóle psa by nie było! Co to ma znaczyć, że pies nie może wszystkiego jeść?! U mnie psy zawsze wszystko jadły i nic im nie było(TU TRZEBA WSPOMNIEĆ, ŻE KOBIETA MA OK. 67LAT), teraz to nic się nie słuchają, jakby dostał raz czy dwa od razu byłby spokój, to tylko kundel!"

Yhhh... i jak tu być grzecznym, uprzejmym i wyrozumiałym dla starszych osób? Rozumiem, ktoś może nie lubić czy cokolwiek, ale żeby gadać takie głupoty? Wszystkich przekonywać do tego, że pies wychowany od razu powinien tam siedzieć i się nie ruszać^^(mimo, że nigdy tak tam nie było ile razy tam byliśmy). Żeby mówić jaka to ona jest doświadczona w wychowywaniu tych psów i takich rad udzielać?- Żenada, a teraz zdjęcie niewychowanego ale za to najukochańszego psa xD:


Photobucket


Photobucket


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz