sobota, 5 czerwca 2010

Nowa fryzurka pundla ;)

Długi weekend, niedługo koniec roku a w szkole teraz zaczyna się zapierdziel... no ale, w przerwie w końcu zmusiłam się do obciachania Pana Busiora bo wyglądał jak stary zapuszczony menel. W schronisku nie byłam już dawno, ponieważ jestem wybitnie zdolna i złamałam sobie palec u nogi o... fotel xD.

Dżekson popołudniu, przed ciachaniem:

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket



i Dżekson wieczorem, po ciachaniu:
(chyba trochę przegięłam i za krótko go obcięłam no ale trudno, odrośnie, jutro jeszcze będę musiała go wyrównać) (zdjęcia tragiczne bo już cieeeemno było).


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket




Widoczki wieczorne:
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Nasz kumpel kot :D

Photobucket

Photobucket

I popołudniowe kwiatki:

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


6 komentarzy:

  1. Agata, strasznie slabo widac ta nowa fryzurke, czekam na jakas wyrazniejsza fotke mojego pudelka kochanego:)
    Pisz tez wiecej!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta, przecież widać xD
    Dzięki za odwiedziny :)
    Postaram się naskrobać coś ciekawego w poniedziałek wieczorem lub wt wtorek. Teraz w weekend zawody agility, potem w poniedziałek też bardzo ważny dla nas dzień więc relację zdam jak wrócimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie mu w tej fryzurze i wydaje mi się, że psiakowi się ona również podoba. Ja także będę chciała swojego pupila trochę stylizować. Specjalnie w sklepie groomerskim https://sklep.germapol.pl/ kupiłam nawet maszynkę do strzyżenia psów. Mam nadzieję, ze uda mi się go doprowadzić do normalności.

    OdpowiedzUsuń
  4. 58 years old Social Worker Modestia Terbeck, hailing from Schomberg enjoys watching movies like Godzilla and Flag Football. Took a trip to Kathmandu Valley and drives a GTO. artykul

    OdpowiedzUsuń