sobota, 23 stycznia 2010

Dżeki kończy 8 lat ;)

Wczoraj (22.01.10r) Dżekson skończył 8lat. Czas płynie zdecydowanie za szybko. Wydawałoby się, że ta mała pokręcona kuleczka przyjechała do mnie tak niedawno a od tamtego czasu upłynęło już 8lat. Lata wspólnej nauki, zabawy, zdobywania nowych doświadczeń i poznawania się. To dzięki Dżekiemu zainteresowałam się psimi sportami, wystawami, wolontariatem w lecznicy weterynaryjnej, w schronisku dla bezdomnych zwierząt. Dzięki niemu poznałam tylu wspaniałych ludzi, znalazłam swoją pasję, hobby, sposób na życie.

22stycznia 2002r(wtorek)- to nie tylko data urodzenia Dżeksona, to także data śmierci mojego pierwszego psa- Kubusia(*). Kuba odszedł od nas dokładnie w ten sam dzień, w którym Dżeki się urodził. Niesamowity zbieg okoliczności.

Dżeki:
(rys. Ania Cymba ;) )
Photobucket

Photobucket


Kuba:
Photobucket

Zapraszam na podsumowujący te nasze wspólne 8lat filmik, a raczej zrzutkę zdjęc: ;)

2 komentarze: