sobota, 25 grudnia 2010

Powiększyła nam się fotorodzinka :D

Chociaż jeden pozytywny aspekt tegorocznych Świąt... powiększyła nam się foto rodzinka o AF-S DX Nikkor 35mm ze światełkiem f/1.8G ;). Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Znacznie ułatwi mi to robienie zdjęć np. w schronisku a także w domku ;). Jutro pewnie pójdę cokolwiek pstryknąć i wypróbować cudeńko ;). Dziś niestety cały dzień nieludzko się obijałam i jadłam jadłam i jadłam. Od wczoraj mój głos wyrabia niesamowite rzeczy. Najpierw brzmiał jak głos faceta po 40, następnie całkowicie go straciłam, potem wydawałam jakieś świszczące odgłosy a teraz jest sporo niższy niż zazwyczaj xD. KEVIN SAM W DOMU obejrzany! :D Zjadłam przy nim 19mandarynek! :O xD
Wesołego ostatniego dnia Świąt ;)

Photobucket

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz